مشتعل

عشق علی

مشتعل

عشق علی

مشتعل
آخرین مطالب
آخرین نظرات

منم غلام علی

جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۱، ۰۳:۱۸ ب.ظ
علی امام من است و منم غلام علی

شراب ناب خدا می چکد ز جام علی

تمام جنت اعلا و هر چه در او هست

تمام آن شده یک جا ققط به نام علی

زمین به لرزه در آمد ،و موج دریا شد

در آن زمان که زمین خورده یک دو گام علی

علی مع الحق و حق ز حیدر کرار

و غیر او نا حق ، و حق تمام علی

به جان هر چه جوانمرد هست نمی دانم

خدای من چه بگویم من از مرام علی

دلم کبوتر مشهد گهی کبوتر اوست

دلم ز بام علی می پرد به بام علی

پری زدم به هوایش ولی نمی دانم

چگونه شد که شدم من اسیر دام علی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۷
مصطفی شالباف

نظرات (۶)

همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم / چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه / دوست گلم عیدت پیشاپیش مبــــــــــــارک / اگه دوست داشتی میتونیم تبادل لینک کنیم / تبادل لینک اتوماتیک بالای سایت و توی ستون چپ هست یادت نره وب نازتو لینک کنی ها / التمــــــــــــاس دعا *
سلام دوست عزیز سایت قالب سبز با بیش از 50 قالب زیبا و حرفه با پشتیبانی حرفه‌ای منتظر شماست .قالب سبز به روزترین مرجع قالب و طراحی سایت
احسنت
فقط یکم روی گام ها باید کار بشه!
یکنواخت!
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۱۸:۵۷ زائربارانی
سلام
قبول باشه.
یا علی
سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

خدا به قلم شما برکت بده ایشالله
احسنت... انشالله زیر ایوون طلا خودت برا آقا بخونیش...

با دو سه تا بیت آخر حال کردم...

مخصوصا با این: دلم ز بام علی می پرد به بام علی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">