مشتعل

عشق علی

مشتعل

عشق علی

مشتعل
آخرین مطالب
آخرین نظرات

بی بی رقیه

شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۴۷ ب.ظ
در قامت و قد مثل خود زهرایی

بر دوش عمویت تو چقدر والایی

ما را تــو به درگــه پـــدر آوردی

بی بی سه ساله ام چقدر آقایی

عباس و حسین و زینب و بعدش تو

در اوج خودش رسیده این زیبایی

از بس که شبیه فاطمه هستی تو

انــــگار که تـــو هـــم ام ابیــهایی

زینب شده مونس دل مولا و

تو مونس قلب حضرت بابایی

عالم همه مجنون تو و شک کردم

بی بی تو رقیه ایی ، و یا لیلایی

در کرببلا و در اسارت بی بی

تو یاور و یار زینب کبری یی

شد منزل تو کنج خرابه اما

تو دختر شاه جنت الاعلایی

در کرببلا بر سر آن معجر تو

بر پا شده بی بی گلم دعوایی

تو تشنه ایی اما به خدا بی بی جان

در فکر ترک های لب سقایی

از غصه ی تو جهان به خود می پیچد

تو اوج تمام غصه و غم هایی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۹
مصطفی شالباف

نظرات (۲۸)

۳۰ مهر ۹۱ ، ۰۰:۲۵ غریب غربت
...............خود زهرایی
سلام
مشتعلعشقعلی دست مریزاد زیبا نوشتی
سلام
ممنون که اطلاع دادید
زیبا بود
التماس دعا
بی بی جان
یه شب جمعه ما رو کربلا ببر ...
۳۰ مهر ۹۱ ، ۱۴:۵۷ از حرم تا قتلگاه
سلام
ماشاا...
زیبا بود داداشم
نفست گرم و قلمت استوار به حق بی بی سه ساله

یا علی
سلامممنون از حضورتان
اگر مایل به تبادل لینک بودید اول منو لینک کنید بعد خبر دهید من هم شما رو لینک کنم.
.razneghdar.mihanblog.com
۳۰ مهر ۹۱ ، ۱۶:۳۴ سید علی محمد نقیب
قبول باشه.....
یه دختر سه ساله دیگه کتک نداره
نزن نانمرد ، این که قباله فدک نداره.................................
سلام زیبا بود خدا قوت
احسنت
سلام برادر عزیزم
بسیار زیبا سرودین...مثل همیشه زیبا و تاثیرگذار... اشعارتون رو دوست دارم...واقعا" عاشقانه است... تا انسان عاشق اهل بیت نباشه نمیتونه این چنین عاشقانه بسراید...درپناه همیشگی آل الله باشید. التماس دعا.
این بیت بسیار زیبا بود:
تو تشنه ایی اما به خدا بی بی جان

در فکر ترک های لب سقایی

وممنونم از دعوتتون ...هر وقت بروز شدید حتما" اطلاع بدید.
با سلام خدمت شما و عرض ادب.شهادت امام باقر(ع) رو به شما تسلیت عرض میکنم. بله کم کم داره بوی محرم میاد و باید خودمونو برای محرم آماده کنیم.
آدرس یادم دفت.
اگر کسی کاری که برایش انجام می دهید را وظیفه تان می داند نه لطفتان، باید به آن کار خاتمه دهید.
سلام خسته نباشید با عنوانهایی جدید به روزم.
razneghdar.mihanblog.com
یاعلی
با سلام خدمت و عرض ادب.
از اینکه به وبلاگ ما اومدین ازتون ممنونم.
وبلاگ ما گروهی بوده و به تمام مباحث خداشناسی و اوصلف الهی می بردازد شما می توانید هر سوالی که در مورد خداوند متعال دارید با ما در میان بزارید. انشاءالله که با کمک هم بتونیم تصویر درستی از هستی رو داشته باشیم.
حقیر جمعه ها مطلب جدید می نویسم و در خدمتتتون هستم.
بازم به ما سر بزنید من هم میام خدمتتون و از مطالب شما استفاده خواهم کرد.
باتشکر و موفق باشید.
عرفه روزی است که

خدا درهای مغفرت و بخشش ورحمتش رابرروی بندگان خود آنان می گشاید . . .

سلام بزرگواروبلاگ جالبی داری بماسربزن

التماس دعا

یامهدی
سلام بر دلدادگان دلدار..

از بار گنه شد تن مسکینم پست"
یارب چه شود اگر مرا گیری دست"
گر در عملم آنچه تو را شاید نیست..
اندر کرمت آنچه مرا باید هست"
العفو..العفو
روز عرفه از دستتون نره یادی از معبود کنیم و به درش توبه کنیم
ما رو هم دعا بفرمایید..التماسا"
................آقا روح الله بزرگوار.................منتظرتم
۰۵ آبان ۹۱ ، ۰۱:۲۶ روضة الکوثر کاشان135
سلام دوست عزیز
اجازه ی تبادل لینک با مارو میدهید....؟
روضة الکوثر کاشان135
اجرتون با حضرت زهرا(س)
یا زهرا(س)
امام باقر(ع):

مؤمنان در نیکی و شفقت و مهربانی به یکدیگر مانند یک پیکرند که اگر به عضوی از آن

آسیبی برسد تمام اعضاء در تب و بیخوابی گرفتار آیند.

بحارالانوار، ج 71، ص 234

چرا حجاب را مساوی با افسردگی می دانید!
وقتی رنگ کت و شلوار باشه: با کلاسه!
اما
وقتی رنگ چادر من مشکی شد
بد شد!

بدو بیا به روزم
سلام خیلی قشنگ بود
این بار بدون دعوت آمدیم
بروزم
۰۹ آبان ۹۱ ، ۱۳:۲۳ محمد علی رضایی
باسلام و وقت بخیر

حقیر بعنوان مدیر وبلاگ خداشناسی


حضور حضرت عالی را دراین وبلاگ به فال نیک گرفته و امید وارم که مطالب این وبلاگ بتواند بخشی از مسائل ودغدغه اعتقادی حضرت عالی را برطرف نماید

دوستانی که دور هم جمع شدیم با هدف انجام وظیفه دینی سعی در نشر معارف توحیدی داریم

بدهیی است که ما هم می توانیم از مطالب حضرت عالی هم استفاده ببریم

بسته به اینکه با حسن تفاهم خوب اقدام به مبادله افکار نماییم

شما می توانید از مطالب حقیر ودیگر دوستان نیز مطلع شوید

آرزو می کنم هر جا که هستید خوب وخوش و.... عاقبت بخیر شوید





آمین
با سلام خدمت شماو به به دستتون درد نکنه خیلی عالی بود و زیبا خدا خیرتون بده.
سلام ببخشید دیر اومدم.
بسیار عالی. ان شا الله که هرروز قلمتون -روان که هست- روان تر هم بشه.
عید غدیر ،عید ولایت بر شما مبارک.
التماس دعا
سلام بروزم سربزنید
سلام
با مطالب جدیدی منتظرم
یا حق
احتیاط !
در این شهرِ لاکردار
تمام کوچه باغ‌های عاشقی
به اتوبان‌های تنهایی وصل می‌شوند…
۱۷ آبان ۹۱ ، ۱۷:۳۵ دلباختگان حسین(ع)زنجان
صــیــد آماده،ولی بال وپَرش مال من اســـت

حرمــله گفت گــلوی پســـرش مال من اسـت

ازدحـــامی اســت به گــــودال ، اعــوذبــالله

آن یکی نعره زده وگفت،سرش مال من است

ســـاربان کرد کمین،نیمه شـــب تنهـــا شـــد

گفت آن چرمیِ دور کمرش مــــال من اســـت

سرصــدا اوج گرفت بین شـــلوغی،به جـــَدل

گفت انگشــت هم انگـشترش مال من اســـت

پیرمردی که جهیزیه دختر میداد

کردخواهش،که جماعت سپرش مال من است

مـَردک نیزه فــروش از سـرخوشحالی گــفت

نیزه هــایی که بُوَد دوروبَرش مال من اســت

پـــیرمــــردِ عُمَری گــفت : مـــدینـــه بــودم

خــیمه آتــش زدن باخطـــرش مــال من است

((محسن داداشی-آبان91))
سلام
وقت بخیر
افتخار تبادل لینک با تکیه ما رو میدین؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">