مشتعل

عشق علی

مشتعل

عشق علی

مشتعل
آخرین مطالب
آخرین نظرات

غیر تو کسی مولا نیست

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۳۹ ب.ظ
جو دل من از عشق تو طوفانی ست

خورشید دلم به اذن تو نورانی ست

اخبار هواشناسی دل می گفت

این دل ز غم تو تا ابد بارانی ست

از عشق تو دریای دلم مواج است

اعلام شده که وضع من بحرانی ست

تا نام تو گفته ام دلم زلزله شد

عمریست که حاصل دلم ویرانی ست

آتش زده بر کل وجودم عشقت

آقا به خدا که آتش سوزانی ست

محکوم به حبس ابدم ،این دل من

در بند دو ابروی شما زندانی ست

تا کور شود هر آنکه نتواند دید

گویم که به غیر تو کسی مولا نیست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۱۶
مصطفی شالباف

نظرات (۴)

با سلام.
مجموعه ای ساخته ایم تا در کنار هم بتوانیم به فرهنگ این مرز و بوم خدمت کنیم.
مجموعه کتابخانه و تالار گفتمان دریایی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی الکترونیک از شما کاربر گرامی دعوت می نماید تا با مراجعه به انجمن و کتابخانه نیازهای خود را برطرف نمایید.
دانلود هزاران جلد کتاب با فرمت های مختلف قابل اجرا بر روی کامپیوتر و گوشی موبایل تنها گوشه ای از خدمات دریایی است که برای شما مهیا گردیده است...
رمان های ایرانی و خارجی کتاب های شعر و ادبیات کتاب های تخصصی و ...
"هم اکنون به ما بپیوندید"
نشانی انجمن :
wWw.Forum.Daryayi.Com
خدایت خیر داده

سیر پروژه های نیمه تمام....
۰۵ تیر ۹۱ ، ۰۶:۰۷ سینا نژادسلامتی
هو....
ترکوندی!

ماشالله...
مصطفی رو عشقه...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">